Zwroty i wymiany

1. ZWROT TOWARU (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

 

 

Zgodnie z Ustawą o z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U z 2014 r., poz. 827) Konsument* ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyny. W tym celu, Konsument w ciągu 14 dni od otrzymania towaru powinien przesłać na nasz adres oświadczenie o odstąpieniu od umowy, wraz z zakupionym towarem.

 

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Konsumentowi nie przysługuje prawo zwrotu towaru, którym są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

Zmiana towaru jest dopuszczalna jeśli konieczna była w granicach zwykłego zarządu (dotyczy to przede wszystkim przymierzenia zakupionego towaru).

 

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy mogą Państwo wypełnić na formularzu odstąpienia od umowy, który jest do pobrania poniżej:

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość - plik .doc

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość - plik .odt

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość - plik .pdf


Wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, wewnątrz przesyłki ze zwracanym towarem prosimy dołączyć:

  • paragon fiskalny (oryginał) lub fakturę VAT,
  • potwierdzenie sprzedaży,
  • numer konta bankowego do przelewu zwrotnego.

 

*Art. 22 Kodeksu cywilnego, stanowi: [Pojęcie konsumenta] Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

 

 

2. WYMIANA TOWARU


Konsument* również ma prawo wymienić dany produkt na inny rozmiar lub model. W tym celu Konsument powienien w ciągu 14 dni od otrzymania towaru ustalić szczegóły wymiany z obsługą sklepu i niezwłocznie odesłać zakupiony towar. Adres pod który należy pisać: sklep@topubranka.pl

Towar podlega wymianie pod warunkiem, że:
  • posiada nie zerwane oryginalne metki i oznaczenia producenta,
  • nie nosi żadnych śladów użytkowania,
  • znajduje się w stanie niezmienionym.
Zmiana towaru jest dopuszczalna jeśli konieczna była w granicach zwykłego zarządu (dotyczy to przede wszystkim przymierzenia zakupionego towaru).
*Art. 22 Kodeksu cywilnego, stanowi: [Pojęcie konsumenta] Za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.