Reklamacje

REKLAMACJA TOWARU
 

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producentów lub sklepu www.topubranka.pl. Aby złożyć reklamację zakupionego towaru, musisz wypełnić i przesłać razem z reklamowanym towarem formularz reklamacyjny:

 

Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacyjny lub prześlij do nas pismo zawierające zgłoszenie reklamacji. Możesz odesłać do nas reklamacje przesyłką pocztową rejestrowaną (list polecony lub zwykłą paczka pocztowa) i poinformuj nas o tym e-mailem sklep@topubranka.pl. Prosimy nie odsyłać zwykłym listem bo zdarzają się przypadki "zaginięć" na poczcie i bez żadnego potwierdzenia nadania nic nie możecie już zrobić:(

 

adres do wysyłki wypełnionego formularza wraz z reklamowanym towarem:

TOP-NET Marcin Jankiewicz
ul. Ziołowa 44
96-100 Skierniewice
z dopiskiem "Dział Reklamacji"

 

Koniecznie prosimy o dołączenie wewnątrz przesyłki:

  • - paragonu fiskalnego lub faktury VAT,
  • - opisu problemu,
  • - potwierdzenia sprzedaży,
  • - w przypadku zwrotu: numeru konta bankowego,
  • - Wydrukowany i wypełniony formularz reklamacyjny.

 

 

Ważne: Jeśli produkt jest uszkodzony, uległ uszkodzeniu lub popełniliśmy błąd przy wysyłce np. pakując zły rozmiar koszulki, wtedy koszty przesyłki jakie poniesiesz odsyłając do nas produkt zostaną Ci zwrócone przy wymianie produktu. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z Ustawą Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 121)

 

Jednocześnie zawiadamiamy, że w przypadku gdy wymiana towaru nastąpiła z naszej winy, kwota zwrotu za przesyłkę zgodna będzie z aktualnie obowiązującym Cennikiem Usług Pocztowych w Obrocie Krajowym.

 

 

Ważne: Jeśli wymiana odbywa się na Twoją prośbę, ponieważ popełniłeś błąd przy wyborze odpowiedniego rozmiaru - wtedy prosimy o dołączenie kwoty 8,5zł w paczce odsyłanej do naszego sklepu.

Pomoże to nam w szybkim zrealizowaniu Twojej reklamacji. 

W razie wątpliwości możesz zadzwonić na numer tel. +48 509 612 373, bądź napisz e-maila na adres sklep@topubranka.pl

Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem do nas uzasadnionej reklamacji (przy wymianie lub przy zwrocie w przypadku braku towaru na wymianę) zwrócimy Ci po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi max. do 2 tygodni. W przypadku niemożliwości zrealizowania reklamacji bądź wydłużenia czasu jej rozpatrzenia informujemy o tym klienta.